25. oktober 2015

Spennende gammel rekefabrikk i Sørreisa

På en fototur i fjor høst kom jeg over denne spesielle bygningen som står i Sørreisa sentrum. Jeg ble fenget av alle de forsjellige fargene på veggene, på vinduskarmene og generelt stilen på hele huset som var spesiell. 

Når jeg la ut bildet på Facebook fikk jeg informasjon om at dette faktisk hadde vært en rekefabrikk i sin tid. Ikke visste jeg at det hadde vært en rekefabrikk der!

Bygget står på Stornesset (Storneset - Stornesveien) i Straumen i Sørreisa. 

Bygningen ligger utrolig sentralt i Sørreisa sentrum, og har en utrolig utsikt utover havet og ligger på et sted der det er sol omtrent hele døgnet, så den som eier denne tomta burde ikke ha problemer med å selge den hvis det engang blir aktuelt.

Fra Høsten 2015 pluss ekstra
Fra Høsten 2015 pluss ekstra
Fra Høsten 2015 pluss ekstra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar