25. september 2008

Tur - Fra Rossfjord barnehage til Mellavatnet i Rossfjordstraumen

Jeg tok med meg den nye GPSen min for å prøve den i utmarka en kald og regnfull høstettermiddag.
Jeg parkerte bilen ved barnehagen i Rossfjordstraumen og gikk via traktorvegen opp til ca. 240 M.O.H. Fulgte deretter skogen og myra til Mellavatnet og snudde der. Fant en skogssti etter ca 10 minutter som jeg fulgte ned til den samme traktorvegen jeg startet på.
Totalt var ruten på 7.3 kilometer og jeg brukte 2 timer og 27 minutter.
Høyeste punkt var 259,2 M.O.H.

Jeg har også lagt inn noen punkter som viser blåbærfunn, steder som hadde ferske elgspor, grillhytte, plantefelt og elver.

Klikk her for å se nærmere på kartet...


Vis større kart

Her kan du se høydene og distansen på turen:

Fra Andre illustrasjoner

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar